Wysyłka
Wysyłka kurierem
- Wysyłka paczek odbywa się w dni powszednie - od poniedziałku do piątku - do godz. 14.30.
- Paczki wysłane kurierem zazwyczaj dochodzą do odbiorcy w Polsce w następnym dniu po wysyłce.
- W przypadku zamówień "za pobraniem" zamówienia złożone po godz. 14.00 realizowane są w następnym dniu roboczym.
- W przypadku przedpłaty na konto, paczka wysyłana jest w następnym dniu roboczym po dniu zaksięgowania należności na naszym koncie. Na wpłatę czekamy 3 dni robocze – po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
- Prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia zawartości bądź niezgodności z załączoną fakturą prosimy poinformować o tym fakcie Sklep. Uprzejmie prosimy też o sporządzenie protokołu szkodowego w terminie do 1 godziny od doręczenia przesyłki (wymogi przewoźnika dotyczące procesu reklamacji) i przesłanie jego kopii na adres biuro@gellex.pl. Czynność ta przyspieszy procedurę reklamacyjną i umożliwi firmie prowadzącej Sklep dochodzenie odszkodowania od przewoźnika.
Cennik (kwoty brutto z VAT):
Przedpłata | 20,00 zł |
---|---|
Pobranie | 27,00 zł |
Przelew (dla stałych klientów) |
20,00 zł |
Odbiór osobisty
- Paczke można odebrać osobiście po potwierdzeniu przez nas skompletowania zamówienia.
- Po odbiór paczki zapraszamy do biura naszej firmy w Warszawie przy ul. Wał Miedzeszyński 646, bud. III, lok. 33 w dni powszednie w godzinach 9-16.
- Na miejscu można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą/kredytową.
- W przypadku przedpłaty na konto zamówienie wydajemy po zaksięgowaniu należności na naszym koncie. Na wpłatę czekamy 3 dni robocze. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
- Na odbiór zamówienia czekamy 3 dni robocze. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Cennik:
Przedpłata | 0 zł |
---|---|
Gotówka | 0 zł |
Przelew (dla stałych klientów) |
0 zł |
Wszystkie ceny brutto.
Powyższe warunki dotyczą wysyłki na terenie Polski. Wysyłki zagraniczne wymagają indywidualnych ustaleń.
W przypadku podania przez kupującego nieprawidłowego adresu dostawy oraz odebrania przesyłki pod wskazanym adresem, przesyłkę uważa się za doręczoną prawidłowo. W przypadku niedoręczenia przesyłki z winy kupującego i zwrotu do nadawcy, koszt zwrotu i powtórnego nadania zamówionego towaru ponosi kupujący.