Wszystko do druku atramentowego

od 2002 roku

Zamówienia i płatności

 

  1. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT, nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych i nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.
  2. Cena podana przy każdym towarze ( z pominięciem towarów "na zamówienie", gdzie podawana jest cena orientacyjna) jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
  3. Do wszystkich zakupów wystawiamy faktury VAT.
  4. W sklepie nie są podawane stany magazynowe towarów. W przypadku braku towaru na stanie klient zostanie poinformowany o tym fakcie możliwie jak najszybciej.
  5. Po złożeniu zamówienia do klienta wysyłany jest e-mail potwierdzający wpłynięcie zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
  6. W przypadku wyboru formy płatności "za pobraniem" oraz braku zamówionych towarów, klientowi niezwołcznie do akceptacji zostanie przesłane zestawienie dostępnych towarów. Zamówienie wówczas będzie zrealizowane po otrzymaniu pisemnej akceptacji zmian w zamówieniu.
  7. Koszt wysyłki zależny jest od sposobu wysyłki i formy płatności.
  8. Możliwe są następujące formy płatności: 
    • przedpłata na konto,
    • gotówka przy odbiorze osobistym
    • „za pobraniem” - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru (nie dotyczy przesyłki miejskiej oraz wysyłki za granicę).
  9. Klienci, którzy wybrali jako formę płatności przedpłatę na konto, oddzielną wiadomością e-mail otrzymają fakturę pro forma. Wiadomość zawiera pro formę z kwotą zamówienia i danymi do przelewu.
  10. Warunkiem realizacji zamówienia przy przedpłacie na konto jest wpłynięcie na konto Sprzedajacego zapłaty za zamówiony towar.
  11. Przyznawane rabaty są zależne m.in. od formy płatności i wartości zakupów.
  12. W przypadku towarów "na zamówienie" zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki do 30% wartości zamawianych towarów.
  13. W przypadku zamówienia towarów "na zamówienie" klient otrzymuje drogą elektroniczną do akceptacji szczegółowe warunki dostawy.
  14. Dyspozycję anulowania zamówienia przed jego realizacją i wysyłką Klient zgłasza mailowo na adres biuro@gellex.pl. Należy podać: numer zamówienia, datę zamówienia, imię, nazwisko / firmę Zamawiającego.
  15. Zmian w zamówieniu można dokonywać do momentu przygotowania przesyłki do wysyłki, mailowo na adres biuro@gellex.pl. Należy podać: numer zamówienia, datę zamówienia, imię, nazwisko / firmę Zamawiającego, zakres zmian. 
  16. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy Klientowi płatności "przy odbiorze", jeśli ten nie odebrał ostatniego zamówienia płatnego przy odbiorze.
  17. Zamówienia niezrealizowane (szczególnie w przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata") są automatycznie anulowane po 3 dniach roboczych.