Zamówienia i płatności
- Wszystkie ceny podane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT, nie zawierają informacji dotyczących ewentualnych opłat celnych i nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.
- Cena podana przy każdym towarze ( z pominięciem towarów "na zamówienie", gdzie podawana jest cena orientacyjna) jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
- Do wszystkich zakupów wystawiamy faktury VAT.
- W sklepie nie są podawane stany magazynowe towarów. W przypadku braku towaru na stanie klient zostanie poinformowany o tym fakcie możliwie jak najszybciej.
- Po złożeniu zamówienia do klienta wysyłany jest e-mail potwierdzający wpłynięcie zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
- W przypadku wyboru formy płatności "za pobraniem" oraz braku zamówionych towarów, klientowi niezwołcznie do akceptacji zostanie przesłane zestawienie dostępnych towarów. Zamówienie wówczas będzie zrealizowane po otrzymaniu pisemnej akceptacji zmian w zamówieniu.
- Koszt wysyłki zależny jest od sposobu wysyłki i formy płatności.
- Możliwe są następujące formy płatności:
- przedpłata na konto,
- gotówka przy odbiorze osobistym
- „za pobraniem” - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru (nie dotyczy przesyłki miejskiej oraz wysyłki za granicę).
- Klienci, którzy wybrali jako formę płatności przedpłatę na konto, oddzielną wiadomością e-mail otrzymają fakturę pro forma. Wiadomość zawiera pro formę z kwotą zamówienia i danymi do przelewu.
- Warunkiem realizacji zamówienia przy przedpłacie na konto jest wpłynięcie na konto Sprzedajacego zapłaty za zamówiony towar.
- Przyznawane rabaty są zależne m.in. od formy płatności i wartości zakupów.
- W przypadku towarów "na zamówienie" zastrzegamy sobie prawo do pobrania zaliczki do 30% wartości zamawianych towarów.
- W przypadku zamówienia towarów "na zamówienie" klient otrzymuje drogą elektroniczną do akceptacji szczegółowe warunki dostawy.
- Dyspozycję anulowania zamówienia przed jego realizacją i wysyłką Klient zgłasza mailowo na adres biuro@gellex.pl. Należy podać: numer zamówienia, datę zamówienia, imię, nazwisko / firmę Zamawiającego.
- Zmian w zamówieniu można dokonywać do momentu przygotowania przesyłki do wysyłki, mailowo na adres biuro@gellex.pl. Należy podać: numer zamówienia, datę zamówienia, imię, nazwisko / firmę Zamawiającego, zakres zmian.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy Klientowi płatności "przy odbiorze", jeśli ten nie odebrał ostatniego zamówienia płatnego przy odbiorze.
- Zamówienia niezrealizowane (szczególnie w przypadku zamówień z formą płatności "przedpłata") są automatycznie anulowane po 3 dniach roboczych.